niedziela, 21 kwietnia 2013

ZNIKAM

Rozdziału nie będzie. Nie dzisiaj i raczej nie jutro. Nie wiem czy wogóle nie usunę bloga, mam wrażenie że nikt go nie czyta. Przepraszam jeśli was, ewentualnych czytelników, zawiodłam. Chciałam wam oddać cząstkę siebie, w postaci FanFicka o Finnicku, ale ponieważ świat rzuca mi kłody pod nogi to się wycofam. Jeszcze nie usuwam, ale zawieszam bloga. Wrócę, kiedy będę się czuła na siłach. Będę lepsza i silniejsza. Obecnie czuję się coraz słabsza, rozdziały są gorsze, piszę po dwadzieścia wersji każdego. Więc znikam.

Jeszcze raz przepraszam.

Jeśli znajdzie się choć kilka osób, które będą chciały czytać gdy wrócę, proszę o napisanie tego w komentarzu. Jeśli nie czytacie, nie wrócę. Usunę bloga.

Olga.

6 komentarzy:

  1. JA CI DAM USUNĘ! Hola hola, co ja będę czytać? Nie wolno ci usuwać The Great Winnera, bo skończe z BTD (tak, to jest szantaż)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szantażuj mnie, wiesz że to nie zadziała. BTD czytają masy ludzi i dlatego wiem, że nie usuniesz. A poza tym, na razie tylko zawieszam. Ale jeśli nikt(poza tobą i Alicją, dla was blog niepotrzebny) nie czyta 'Great Winnera' to nie mam po co się wysilać.

      Usuń
  2. Ja czytam!!! Rozdziale sa swietne.Nw co ci sie w nich nie podoba, wcale nie sa gorsze! Ja odwiedzam te strone codziennie i patrze czy nie ma nowych postow. Mi sie naprawde fajnie to czytalo i jestem ciekawa dalszych losow finnicka. zwlaszcza ze jest to moj ulubiony bohater ksiazki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rowniez czytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czytam! jak mogłaś to zrobić?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz też czytam ;D
    I cieszę się, że wróciłaś . . ?!?!
    Powodzenia S,S

    OdpowiedzUsuń

Pochwal, skrytykuj, klnij jeśli trzeba ale szanuj Autorkę i innych komentujących!!!